MIJN CLUB

Clubfoto’s

Thomas Licht stuurde deze 2 filmpjes in  Filmpje A  Filmpje B

Foto’s Euregioregatta 2016 Ascloa.

Auteur: Raymond Tournay

Hebt u als Ascloa-lid een verhaal of leuke vakantie ervaringen een mooie boottocht of andere relevante items waarvan je denkt dat ze interessant zijn voor onze Ascloa-site, neem dan contact op.

mail;   janansems65@hotmail.com

Auteur: Jan Ansems

Auteur: Rudy Hawinkels

Auteur: Wiel Verlinden

Euregio Regatta in beeld (klik op foto)
Maandag 24.6.2019

Euregio Regatta editie 2019 een groot succes.
Dank zij de uitgebreide voorbereidingen liep het programma op rolletjes. Met vijfenveertig deelnemers, waarin ook de jeugd goed was vertegenwoordigd, gaf dat een mooi beeld op de Asseltse plassen. Door het effect van de overdadige zon, straalden er een mooi speels lichtenspel door de witte zeilen en schitterden op de Asseltse wateren wat een extra dimensie gaf aan dit mooie event. De deelnemers genoten duidelijk. Ook prettig was voor hen het tempo waarin de verschillende klasse elkaar konden opvolgen aan de start. Minimale wachttijden aan de startlijn waardoor het vlot verloop had. Een groot compliment aan het bestuur van de Euregio Regatta en het team van vrijwilligers die zich hebben ingezet om ook deze editie van de E.R. met succes wisten af te ronden. En vooral niet te vergeten de tomeloze inzet van Wiel Verlinden ( bestuurslid Euregio Regatta ) die als coördinator van dit event het verloop van dagelijks gang van zaken tijdens dit mooie weekend tot een succes wist te verzilveren.
Voorafgaand aan de prijsuitreiking sprak Wiel Verlinden het openingswoord uit. Hij bedankte Frans Maas Geesteranus voor de vele jaren dat hij als voorzitter van het bestuur mede de kar trok van de Euregio Regatta en nu het stokje wil doorgeven, aan, ja wie? Voor de grap werd er een oproep gedaan aan de toeschouwers wie zijn vinger wilde opsteken!
Bij de prijsuitreiking was verder o.a. aanwezig; De Wethouder van Roermond: Frans Schreurs en de voorzitter van de duitse Seglerverband NRW: Ulrich Haase. Beide Gastsprekers hadden lovende woorden voor deze grensoverschrijdende verenigingsactiviteiten zeker gezien in het kader van het streven naar een Europese eenwording van landen in de EU.
Daarna volgden de prijsuitreiking waar de deelnemers aan de races reikhalzend naar uitkeken.
UITSLAGEN/ERGEBNISSE / EUREGIO REGATTA 22. + 23.06.2019

winnaars-euregioregattadscn75512305843009214304687

De categorie winnaars van de E.R. 2016.

EuregioRegatta 2017 Hilda en Nic nemen 3de prijs in ontvangst.