MIJN CLUB

NAUTISCHE ARTIKELEN

In deze rubriek kunnen leden en aspirant-leden van W.S.V.ASCLOA gratis advertenties laten plaatsen. Stuur uw advertentie per E-mail op naar webmasterascloa@outlook.com .Laat ons a.u.b. weten als u uw boot of artikel verkocht heeft. Uw advertentie staat maximaal tot december. Hierna wordt zonder tegenbericht de rubriek opgeschoond.

Mitglieder und potenzielle Mitglieder des WSV Ascloa können in diesem Bereich kostenlos eine Anzeige aufgeben. Senden Sie Ihre Anzeige per E-Mail an webmasterascloa@outlook.com
Bitte teilen Sie uns mit, ob Sie Ihr Boot oder Ihren Artikel verkauft haben. Ihre Anzeige ist bis Dezember. Danach wird ohne Rückmeldung weitere Ankündigung gereinigt.

VRAAG & AANBOD

Alleen voor leden

Wil je jouw boot ook te koop aanbieden? Hier kun je jouw advertentietekst met foto(‘s) gratis per e-mail aanleveren.

12-maart 2024 te koop aangeboden/Angebot

Zu Verkaufen.

Neptun 22 mit Trailer

Wir verkaufen aus Altersgründen unser Segelboot Neptun 22.

Ausstattung:  Hubdach, Sprayhout,  Motorschacht mit Motor Yamaha 8 PK ( 8PS) Langschaft, kaum gelaufen, wie neu.

4 Schlafplätze. voll eingerichtet, segelfertig, viel Zubehör.  Heku-Tandemtrailer 2000 kg.

Besichtigung nach Vereinbarung in Asselt (NL).

Email    de1rvn@gmx.de

Preis 4950,- Euro oder bestes Gebot

Walter Wilke

.2023

Te koop Dehler Varianta 65 uit 1979, 6.5m lang en 2.08m breed.  We hebben de afgelopen jaren ontzettend veel plezier beleeft met onze Nehalennia.  In Limburg op de Maas(plassen); je komt met staande mast (8.68m zonder de windvaan) onder elke brug door.  Door de geringe diepgang van 0.7 meter kom lekker dicht bij de kant of bij dat rustige ankerplekje, je komt zelfs op de plas bij Maaseik.
Heerlijk achter anker de nacht doorbrengen, de zwemtrap is ideaal als je zwemt met het warme zomer weer.
We zijn er de afgelopen jaren door heel Nederland geweest; IJsselmeer, De Wadden, Friesland, Overijssel, Grevelingen, Ooster- en Westerschelde en zelfs op de Noordzee.  Het kan allemaal met het bootje.  Ook heel goed solo te varen.
We gaan nu voor een maatje groter, daarom moeten we helaas afscheid van haar nemen.
Orginele keuken uitrusting; borden, kopjes en bestek.  Wasbakje met afvoer.  Waterzak hebben we ooit gebruikt (i.v.m. veteranenziekte).  Orginele 2 pits gastoestel + gasfles is niet operationeel; wij gebruiken zelf een eenpits gastoestel van de Action dat prima past op dezelfde plek.  Die laatste nemen we mee naar de andere boot.
Kajuit- en kuipkussens.  Landvasten en stootwillen.  Anker met voorloopketting en lijn. Orginele navigatieverlichting.
Instrumenten:  Dieptemeter en kompas.  Sony CDX-200 (radio, casette, cd speler).
Buiskap frame (de kap zelf is niet goed meer, maar kan prima gebruikt worden als maat voor een nieuwe).
Zeilgarderobe:  grootzeil met 2 reven, genua 2, genua 1, 2x fok, spinnaker.  Nette huik en helmstokhoes.  Strijkbare mast.  Inclusief stevige trailer bedoeld voor vervoer per traktor.  Voor het plat leggen van de mast is een bok/schaar aanwezig.
Betrouwbare jaarlijks onderhouden buitenboordmotor:  Mercury 6pk 4 takt langstaart met werkschroef en lichtspoel uit 2000.  Hiermee haal je moeiteloos de rompsnelheid.  Verbruik is ongeveer 1L per uur.  Motorstoel om de buitenboordmotor uit het water te houden als die niet in gebruik is. 15L kunststof brandstoftank.
4 slaapplaatsen; 2 hondekooien voor volwassenen en 2 in de punt voor kinderen.  Opbergruimte:  in de kajuit zwaluwnesten aan weerszijden + 1 hangnetje.  Onder de banken zijn ook nog 3 kleine vakjes.  Buiten zijn er 3 bakskisten en 1 ankerbak.
Onderwater toilet is ook aanwezig, maar dat hebben we nooit gebruikt (de pomp werkt, maar afsluiter van de uitlaat is dolgedraaid en staat dicht).  Een log is aanwezig maar functioneert niet (nooit uitgezocht waarom).  De klapkiel is geblokkeerd; er lijkt een steentje tussen te zitten.  Het gevolg is dat je een iets grotere kruishoek hebt, voor de helling heeft weinig effect omdat de heel groot deel van het gewicht in de zwaardkast zit.
Ze staat op dit moment op de trailer op de kant bij Arjan.
Boot:  €1475.  Eventueel over te nemen met buitenboord motor:  €475.
Contact:  Perry Egelmeers, perry.egelmeers@telfort.nl, +31 (0)6 11 45 93 85

23 juli 2023 te koop aangeboden/Angebot

Neptun 27 mit Dinette VB: 14500 EUR
Tele. 0174/9778833 o. Keil_Michael@t-online.de
Typ: Neptun 27 Dinette
Bj: 1979
BauNr: 431
Maße: 8,45 x 2,50x 1,30
Motor: Volvo Penta MD7a 13 Ps mit Volvo 110 S Saildrive mit Faltpropeller ,
3065 Betriebsstunden, 50L Edelstahltank, 30 A Lichtmaschine,
Neue Einspritzung 2022, Saildrivemanschette 2022 erneuert,
Starterbatterie 70 Ah 2022 erneuert
Segel: Neuwertige Beilken Segel, 1x Durchgelattetes Großsegel, 2x Selbstwendefock,
2x Genua, ein Blister kann dazu erworben werden.
Elektr.: 12 V / 220V , 2x 120 Ah AGM Verbraucher Batterien neu 2023,
25 A Ladegerät, Ampere Messer und Amperestundenzähler, Kabel mit Stecker für
Anschluss einer Solarzelle sind anständig verlegt und vorhanden nutze selber aber
keine Solarzelle diese müsste selber gekauft werden.
Wassertank: 50L
Heizung: Wallas 850 Petroleumheizung