HAVEN

Sleutel (Smartkey)

Sleutel “Smart-Key” voor passanten / Schlüssel “Smart-Key” für Passanten

Beste Gasten,
Onze havenmeester zal u een ligplaats aanwijzen, geeft een Smart-Key uit en rekent ook af. We hopen op een prettig verblijf in onze haven
Retour Smart-Key in de bus uitgang steiger. Terugkeer naar de haven zonder Smart-Key niet mogelijk.
Bij problemen; Havenmeester telf. +31(0)621424312 of  mailadres   secretariaatascloa@gmail.com

Liebe Gäste,
Unser Hafenmeister zeigt Ihnen als Passant einen Liegeplatz, überreicht der Smart-Key und rechnet auch ab. Wir hoffen auf einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hafen
Rückgabe Smart-Key in Box Ausgang Hafen. Rückkehr ohne Smart-Key nicht möglich.
Im Fall von Problemen ; Hafenmeister Telf.nr. +31(0)621424312 oder   mailadres; secretariaatascloa@gmail.com

TOEGANG TOT PARKEERPLAATS, HAVEN EN SANITAIR / ZUGANG ZUM PARKPLATZ, HAFEN UND SANNITARANLAGEN

Voor de leden;
De toegang tot parkeerplaats, haven en naar de sanitaire voorzieningen zijn alleen nog met een “Smart-Key”(druppel) toegankelijk.
De “Smart-Key” wordt uitgegeven door Thomas Licht aan de haven, tevens zal hij een korte uitleg geven hoe te gebruiken.
De uitgave van de “Smart-Key” kan tegen inleveren van de oude sleutel. Een extra “Smart-Key” is mogelijk tegen betaling van 30 euro. Dit bedrag a.u.b. gepast betalen.

Beste Leden, met de “Smart-Key” kan de poort geopend worden en dient het ook weer geactiveerd te worden met de “Smart-Key” bij het sluiten van slagboom.

Fur die Mitglieder;
Da der Zugang zum Parkplatz, Hafen und zu den Sanitäranlagen nur noch mit dem “Smart-Key”  möglich ist, wird dieser von Thomas Licht im Hafen ausgehändigt. Er wird euch auch eine kurze Einweisung zur Handhabung des “Smart-Keys ” geben.
Die Ausgabe der Smart-Key erfolgt im Tausch gegen den alten Schlüssel.
Zusätzliche “Smart-Keys” können gegen eine Kaution von € 30,-  erworben werden. Bringt den Betrag bitte möglichts passend mit.

Liebe Mitglieder, mit dem “Smart-Key” kann das Tor geöffnet werden und es muss beim Schließen der Tor erneut mit dem “Smart-Key” aktiviert werden.