REGATTA

3.  Eredivisie zeilen

Op deze pagina vind u alle informatie over het eredevisie zeilen. Voor geïnteresseerden wellicht interessant om deze race op nationaal niveau te volgen en misschien dat ooit eens een Ascloa-team mee gaat doen. Het lezen en volgen van deze pagina werkt beslist inspirerend op onze actieve leden.

Eredivisie Zeilen voor zeilers
De attractieve en toonaangevende zeilcompetitie die de zeilwedstrijdsport laagdrempelig en toegankelijk maakt.
Deelname aan de Eredivisie Zeilen is mogelijk voor iedere watersportvereniging aangesloten bij het Watersportverbond. De wedstrijden van de Eredivisie Zeilen worden gevaren met 18 teams, die ieder een watersportvereniging vertegenwoordigen. Ieder team bestaat uit een viertal zeilers. Bezoekt u deze link