Zoals gebruikelijk om 10:00 uur begonnen met koffie en broodjes in het clubhuis en om 12:00 uur pauze met een broodje worst. Dieter (technisch commissaris)had een werkschema met taken op een A-viertje uitgedeeld. Hij gaf een mondelinge  toelichting op het werkschema en merkte tevens op dat er slechts enkele leden op de oproep via de Ascloa-site voor deze werkdag hebben gereageerd. Het is dan ook een verassing dat er toch zoveel leden aanwezig zijn.  Hij bedankte de aanwezigen voor de grote opkomst. Als leden zich niet van te voren aanmelden is het lastig voor Mia in te schatten hoeveel broodjes te bestellen. Dus mensen een volgende keer wel van te voren elektronisch aanmelden. Velen handen maken licht werk oftewel met vereende kracht is de klus snel geklaard. Zie hieronder een impressie van de opruimdag.

Deze keer zijn de ingestuurde foto’s van Raymond Tourneij (secretaris)

Bomen snoeien

Gras en onkruid maaien