Jo Verlinden overleden.

Tot ons grote verdriet is onze zeilvriend Jo Verlinden op vrijdag 5 januari op 71-jarige leeftijd plotseling overleden. Vanaf de zestiger jaren tot heden was hij – net zoals zijn broers Jac en Wiel – op de Asseltse plassen onderweg. Geboren en getogen in Asselt maakte hij de ontwikkeling van onze vereniging betrokken en actief mee. ´Strijdbaar, moedig, levensgenieter, sportief´: zijn steeds positieve aanwezigheid, kennis en enthousiasme zullen wij enorm gaan missen en denken met grote waardering terug aan zijn gedrevenheid en inzet. Wij wensen zijn naaste familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

wsv Ascloa

Jo Verlinden gestorben

In tiefer Trauer geben wir davon Kenntnis, dass unser Segelfreund Jo Verlinden am Freitag dem 5. Januar plötzlich verstorben ist. Er wurde 71 Jahre alt. Seit den sechziger Jahren war er – wie seine Brüder Jac und Wiel – auf den Asselter Plassen unterwegs. Geboren und aufgewachsen in Asselt setzte er sich bei der Entwicklung unseres Vereins engagiert und aktiv ein. ´Streitbar, mutig, Lebensgenießer, sportlich´: seine immer positive Präsenz, seine Kenntnis und seine Begeisterung werden wir enorm vermissen und sein Engagement in liebvoller Erinnerung behalten.Wir wünschen seiner Familie und Freunden alle Kraft den großen Verlust einen Platz zu geben.

Wsv Ascloa

Jo op zijn mooie “Flytour”

Jo met dochter Sanne