Toon Matthee overleden.

Op maandag 26 oktober is ons gewaardeerd Asloa-lid Toon Matthee op 67 jarige leeftijd overleden. Samen met zijn vrouw Bertheke heeft hij enkele weken geleden – op een zonnige middag, zittend met een drankje in de schaduw bij de poort – op een ontroerende manier afscheid van Asselt en van onze haven genomen.Wij wensen Bertheke en zijn gezin alle sterkte toe om het verlies van deze bijzondere man een plaats te kunnen geven.

Bestuur en leden Wsv Ascloa.

Toon Matthee gestorben.

Am Montag dem 26. Oktober ist unser geschätztes Ascloa-Mitglied Toon Matthee im Alter von 67 Jahren gestorben. Zusammen mit seiner Frau Bertheke hat er sich vor einigen Wochen – an einem sonnigen Nachmittag, mit einem Getränk im Schatten beim Tor – auf  rührender Weise von Asselt und von unserem Hafen verabschiedet. Wir wünschen Bertheke und seiner Familie alle Kraft den Verlust dieses besonderen Menschen einen Platz geben zu können.

Vorstand und Mitglieder Wsv Ascloa.